’t vervolgt MO 92 6 Rue de la Station, I Drukkerij, Alexis DE CARNE, Stavele. de Pontiny, a Locminé (Morbihan). Slosse Marcel, Villa des Fermes, Grande Rue, Paris-Plage (P. de C.). Slosse Maurice, Villa Novo, 4 Rue d’Eta- ples, Paris-Plage (P. de C.). Soete Auguste, 7 Rue d’Ault, Mers-les- Bains (Somme). Sorel, dir. des Tramw. dixmudois, atel’er des ch. de fer vicinaux beiges, a Les bu reaux (S. et O.). Staelen Remi, 10 Rue de Mesnil, a Maison Laffitte (S. et O.). Staelen Edmond, Petites soeurs des Pau- vres, a La Rochelle (Charente Inf.). Staelen Eugène, a Cayeux s/m (Somme). Staelen Emile, chez M"e Delvaux, Hotel Normandie, Rue de 1’Echelle, a Paris. Staelen-Vande Casteele, 20 Rue St-Nicolas, a Rouen (S. Inf.). Stechelman Edouard, 43bis Route d’Hon- fleur, a Pont-Audemer (Eure). Steckelman Maximilien, Facteur des Postes, a Albas (Lot). Steur Leonie, chez Mmc Huyghe, 44 Rue Jules Ferry, a Rosendael (Nord). Syoen Emmerence, title de magasin, a Menil-Hubert (Orne). Syoen-Deplae Justin, ferine du Sanato rium, a Zuydecóte (Nord). Symoens Theophile, menuisier, Petite rue Loyette 5, a Rouen (S. Inf.). Sweertvaegher Marie,chez MmeIrrna Matte- Verhulst, Rue Jules Ferry 74, a Pont Audc- mer (Eure). Swyngedouw Benjamin, Rue Potard 27, a Vernon (Eure). Tacoen Louis, chez M. Isidore D’Hooge, a Veulettes (S. Inf.). Tanghe Gezusters, 99 Route de Guines, a Calais (P. de C.). Tant Richard, marchand de brosses, Mon- treuil (P. de C.). Termote Hector, géomètre du cadastre, rue du Palais 16, La Rochelle (Charente-Inf.). Terriere Achille, Route d’Honfleur, Pont Audemer (Eure). Thieuw Alois, 14 Rue du faubourg de Rouen, a Louvier (Eure). Tratsaert Octave, Rue des Billettes, Place St-Patrice, a Bayeux (Calvados). Tyberghien Pharailde, a Mouterre-Silly (Vienne). Tyteca Florence, Rue de Montreuil, Paris- Plage (P. de C.). Vanaelst Elisa, avenue Coligny 71, a La Rochelle (Charente inf.). Vanaelst Gustave, Rue de la Republique, a Florensac (Hérault). Vanalderweireld Henri, Les Veys par Ca- rentan (Manche). Vanalderweireld Pieter, 39 Rue Nationale, Parthenay (Deux Sèvres). We Alexander Van Bavichove, Rue Menil- montant 10, a Paris, We Van Blaere Clemence en dochters, chez Mmc la Princesse de Polignac Grand’Place, Pont-Scorff (Morbihan) Van Blaere Cyriel, tonnelier, Rue du temple, Pont-Scorff (Morbinhan). Van Blaere Sylvie, 71 Rue Caumartin, a Paris. Van Blaere Yvonne, couturière Pont Fou- chard 89, Saumur, Bagneux{ Maine et Loire). Van Blaere Jules, Rue du Port, 5o, Lorient (Morbihan) Van Blaere Joseph, 79 Rue du Moustoir, Lorient (Morbihan) Van Besien Alfred, Perreux (Seine) Van Caillie Eugène, 21 Rue du bois, Lyon (Rhone) Vandaele Arthur, tailleur, Rue de la Mail- leraye 33, Le Havre (Seine Inférieure), Van Damme Charles, m‘* ambulant, Rue Waldeck Rousseau, 68, Saumur (Maine et Loire). Van Damme Alphonse, Montmorillon (Vi enne). Van Damme Wruc 54 Grande Rue de Sa- piac Montauban (Tarn et Garonne). Van Damme We Rue de la Cueille 63 Montmorillon (Vienne). Van Damme Camille, cordonnier, oeuvre des enfants de Belgique, 43 Rue S' Denis, 5' Ouen (Seine). Van Damme Emile, a Zauldes par Coul- gens (Charente). Van Damme René, greffier, Villa Magali 24, Ruede Metz Paris-Plage (Paste Calais). Van Damme Sylvie, Elisa, Poudoas (Tarn et Garonne). Vandecasteele Marie, Petites Soeurs des Pauvres, Cote de la Madeleine 13 Evreux (Eure).

Dixmude op den vreemde (1917-1918) | 1917 | | pagina 7