A s I w w SCALDIS RIJWIELEN v b tg« v i> gg féfrl ihh liih WIw [)E KOK tirtnr Ijtirc iji’Sfljieïtcnis I ■wBh t i J l gf CAMILLE VANDEVELDE-HUYGHE, t I •CAFÉ-RESTAUR^NT Sèóité au four I g/D I g li 4»-? 5 MSpKiSpWIS -ZJï? I Zeep DADA '1 ÏM: 7 pol i<- Veurne R i w< 1 Hst Rijwiel *1 li coop in Oven -r-S2rS*-’ HET VLUGSTE, .41* Arme V filister t Gediplomeerde Meester Kleermaker, llozandaelslraaly X 'enrne, J Ce rouw Aan 25 Jaren z' I1ILLAERT, Vrouw Onéga, Antwerpsche Steenwegj !07, Brussel Motorrijwielen Scaldis CENVOUDIO EN BETROUWBAAR LË PLUS PÜLVÉRULËMT Crèm-DADA j - z%po»hrek KUYbSE v. ■STA r? J I van '2 i Si vivat i dosages gararijis Éxigez A' A^ï/^ö? Iss Négociants en Engrais van den Gentleman Depots: ;n Ap (bekers en G. Dl’CLOS. u s Eischi het merk - A*> beiot me Aangedaan door B' 'worde- I fanning, was Ik v: Laabmaal eene Kim in alle goede kruidenie,Sxvj„ke^ l tlal zich stilett oneer Jan 10 jaai' slechts klei (leien voor ll< eren en Dames bezig houdt. EI ’s i gom A la Fortune des Etranflers (Oud buis A. MENGAL). I ’Eigenaar A Bazinet, gewezen kok II Jules Van Praetslraat, 27-29 J BRUSSEL, (rechtover de Beurs) I Prachtige zaal voor ICO pcr- I soncn voor lluwelijkfeesten en Banketten voor Maat schappijen Spjjikaar'en VAN AF 3 FRANK pet persoon. Kamers mei ai hei heden hagsch gemak. I Zeer verzorgde kctikep tn keldeis. Marquise en Pianö kosteloos in gebruikt, j Eicel'leke vciliehlifiij. Telef' Sablun, 3760. I Etablissemenfs SCALDIS. -- Antwerpen Wai.mlooz» Maatschappij Kapitaal 500 000 franken Om wd gekleed te zijn, wendt li tot een huis, de specialiteit makende van de kleederenj het beste i.i voorzeker het genaamde Drommels 1 mijn»» saüs is ihikomert •nargalïne AXA. De buier duur zijluie, zal ik uitmuntendu margarine gebruiken en ---• een kronisebe bronchite sedert 1902. was ik 200 ziek ,k ,m'Jn huishouden niet meer doeo kon; bij de minste kiacbtio^ ~J om te verstikken en inoett mij nederzetien. efl ko l t'aal raadde mijn gebuurimj aan te probeeren met de P0UM0F0R, Ve,licbt. V eenfl flesch zonder hoop. Doch bij den i lepel, was Ik reed be 'er; e mij veel beier; ik kon gemakkelijker spuwen en ik ademde kaisbóud 'e J ^eze hehnndeling eenigen tijd gevolgd, en nu doe ik mijn 'efen vo< 0 zor)der vermoeienis; ik slaap goed, in een woord ’t is een ander r mij. ft geef u toelating- dezen brie! kenbaar te maken» T)o flesch 3 tv. 75 in alie g-oede Apotheken. rr/jd A'»eR^«h*3gcw gewaarborgd ^iPliQSf^^ fj W16 M Export 6 W H«t ktok 0.75 2"e Awp ifl alle geeUt tenteert* j II. 1WYSSEN ei) G. Dl’CLOS. Veurnc. t, Ix’^arrasrftyrX g tfflKHKSo:.- f fsS®E® j» II New-York, Boston Canada Overheerlijke inrichtingen derdl klas NAcnTW8nk E“Ns' eur!,ea 1'^ -“ bek wamde smidsgasten i n een Wagenmaker, goeden loon jri-iulc» met --i--ÜiCi nog énkel die lood j I CftkZ TOL'é RINGVORMIGE LOOPVLAKKEN ONVERSLIJTBAAR EN ONLOSLOOPBAAR 70 tmitr wrljvMo IDEAAL VOOR HET TOURISME j FIJNSTE TOEBEHOORTEN y* U« <U H£ o toj. DY ALIB vetlenkqoplieden iigjiOW!» I Waarborq «.iwarae «aasSS£&2® B II Té koop bij alle fijne ererituigkundigen katalógeN franco op Aanvraag KSSü^arsKs». 'fcnopoGt voor Celgiz? der besie rijwiclspecialileMeo dr baudeu Perfection, de vrijuieliiaveu O’Karr, de garnituren Bios, de houten velden Dominion, de keldti^ea Club, de zadels World, de lantaarns Soldr. fc. -~ö <•^0 (p_^ -tsm*1.1 van lot dag. 1 V2 HP Frs 650 - - 2 1/2 HP Frs 850.- j Plomb dé ^|yarantse k 'Tube 0.75 Poeder JJ^D A la^' »bV£ De doos y.50 ’O11 Toor C11J® f°«Fttaïel. F>ïTÏSiS,5>»'X’ ■Flrf ±1 M 'VlVMfJC'VrkHMIC’l'H.OOO TONS EACH) n WHITE STAR LJNE voor Overtocht met de prachtige post.booten M OLYMPIC - en - TITANIC I J de grootste van heel de wereld L I (45,000 tonnen) I pechtitreeksche biljetten uit Antwerpen!” I paar alle beitemmingen van Noord- ent UZuid Amerika bij FEDOR BERNS C 4 j;:cci)iicessionneerde algemeene agentcnM 84, Handelslei, Aatwarpen. Jo(_T<i •niei--^cdr-ie, Vellen-1. Werkdadigheid tonder K weerga tegen eomersproe-S in ,3ndboü*,nai cenerfrischogelaatskleur a tiltl eiil«tiet»fabriek VUIl neXeivankio^ FEYS-VAN HEE, SUieplaatS j I

HISTORISCHE KRANTEN

De Veurnaar (1838-1937) | 1912 | | pagina 3